To holmertz: Mongoliet - The TrekEarth Forums

Forums

Go Back   The TrekEarth Forums >

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes

Great holmertz 2014-10-22 7:32

Hej Boa,
Trevlig bild, men v鄟digt l幩gt fr幩 Mongoliet. Har du redan slut p dem?
H酺 g顤 du 鄚 en g幩g lyckat s鄟lskap med Wolfgang. Vi 酺 nog m幩ga som 酺 inspirerade av honom men det 酺 sv緳t att n hans klass, men detta 酺 nog p den niv幩. Kvinnan 酺 f顤st廛 v鄟 placerad men d闤jer sina egna 鐷on. F酺gskalan 酺 ocks h鄡nadsv踄kande bra. Alla toner passar in i varandra. Kul rubrik ocks.
H鄟sningar,
Gert

Old 10-22-2014, 03:49 PM
boa boa is offline
TE Junior Member

Default To holmertz: Mongoliet

Hej Gert,
tack f顤 kommentarer.
Nej jag har ganska m幩ga bilder fr幩 Mongoliet faktiskt, fast jag vet inte hur m幩ga som skulle passa p TE. Jag tror helt enkelt att jag 酺 f顤 kr酲en av vad jag l輍ger upp h酺, men 2-3 st till kommer jag nog att posta. Jag tr飆tnar ocks lite ibland p att l輍ga upp fr幩 samma land som du s鄢ert har sett. F顤modligen har jag ett 50 tal gamla bilder fr幩 olika l鄚der med hyfsad kvalitet som platsar h酺.(hoppas att man blir gammal och hinner l輍ga in allt, jag 酺 ju inte direkt super aktiv n酺 det g鄟ler det )

Jag har egentligen alltid gillat "Wolfgang stilen" om man nu kan kalla den det. Gatufotografering i intressanta situationer triggar en sj鄟v att vara observant och 酺 ganska kul och utvecklande faktiskt. Bli inte f顤v幩ad om jag postar fler av det temat fram饘er

H鄟sningar
Boa
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules