Forums

Go Back   The TrekEarth Forums >

Notices

Reply

Thread Tools

Great kent_s 2005-08-27 10:13

Hej Kaj

A beautiful compo with the bend and the slight haze

Nu s ser vi bekanta motiv A5-an har man g廞t n嶓ra g幩ger. Hoppas middagen p alsfelder rasthof var god. Jag har ett litet tips p alternativ v輍 om du vill. Om du g緳 av A7 efter G飆tingen och tar B27 s kommer du ut i Frankfurther kreuz. Bel霵ingen blir att du f闤jer floden Werra n酲tan hela tiden och att du slipper alla "Kasselbackarna" nackdelen 酺 20-30 min l鄚gre restid.

Well done
H鄟sningar Kent

Old 09-06-2005, 02:16 AM
kajenn's Avatar
kajenn kajenn is offline
TE Senior Member

Default To kent_s: B27:an...

Hej Kent!

Tack f顤 kommentaren. Det 酺 klart att h酺 har Du 嶡t n嶓ra g幩ger - jag gl闣mer bort att det bland oss finns 'experter' p det som jag betraktar som 'relativt s鄟lsynt'...

Om Du t鄚ker p Rasthof Pfefferh鐬e, s 酺 svaret nej. Jag f顤s闥er numera undvika alla Rasthof och sv鄚ger hellre av vid det som kallas Autohof ist鄟let. Hur g顤 Du?

Tack f顤 tipset om B27:an. Jag tror att jag har 嶡t den (delvis) en g幩g i tiden. Om jag inte misstar mig gick den d n酲tan fram till DDR-gr鄚sen p n嶓ot st鄟le. Och i Bad Hersfeld har jag 饘ernattat n嶓ra g幩ger, s jag vet att det 酺 vackra nejder. Jag ska prova den n酲ta g幩g, om jag inte har f顤 br廞tom... :)
Ha de' bra!
Kaj
Reply With Quote
Old 09-08-2005, 11:36 PM
kent_s's Avatar
kent_s kent_s is offline
TE Newbie

Default Re: To kent_s: B27:an...

Mat. M幩ga g幩ger blir det bara en bockwurst p en mack och n嶓ra mackor i hytten. Annars h嶚ler jag med att autohofen brukar oftast ha b酹tre mat. D酺emot s i Seesen s鐰er om Hannover i norrg嶒nde brukar man kunna f en hyfsad Schweinhaxe p rasthofet d酺.
Reply With Quote
Old 09-09-2005, 01:10 AM
kajenn's Avatar
kajenn kajenn is offline
TE Senior Member

Default Re: To kent_s: B27:an...

Tack Kent! Jag f顤st緳 var Du menar - jag ska pr饘a...
Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules